ناوبری سایت
مرتب سازی بر اساس
نمایش
دمی عقب آپاچی 180 نیو

دمی عقب آپاچی 180 نیو

2 Ratings
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

دریافت فوری اولین کد تخفیف 

برای دریافت اطلاعات خود را وارد کنید.

خرید لوازم یدکی آپاچی 

موتور سیکلت آپاچی دارای انواع و اقسام مدل ها است که هر کدام از دیگری متفاوت است، ولی شما در این صفحه می‌توانید انواع لوازم یدکی موتور سیکلت آپاچی رو ببینید بررسی کنید در صورت لزوم مشاوره بگیرید و در نهایت خرید کنید، دکتر موتوری کامل ترین مرجع خرید لوازم یدکی آپاچی در ایران.

موتور سیکلت آپاچی یکی از محبوب‌ترین موتورسیکلت‌های کلاس نیکد در ایران است. این موتورسیکلت توسط شرکت هندی tvs تولید می‌شود. زمانی که این موتور نیکد هندی وارد بازار ایران شد توانست به سرعت محبوبیت زیادی کسب کند. 

لوازم یدکی آپاچی

TVS Apache یک موتور سیکلت است که از سال 2006 توسط TVS Motors ساخته شده است. در سال 2008 این شرکت ادعا کرد که بیش از 2.5 میلیون آپاچی در جاده بودند. در حال حاضر پنج نوع TVS Apache به فروش می‌رسد. تفاوت بین هر مدل در حجم انجین آن است. اختصار ‘RTR’ به نام موتور سیکلت ها به “پاسخ گری دریچه مسابقه” اشاره دارد.

TVS که به مدت 19 سال با Suzuki همکاری داشت ، چندین موتور سیکلت دو زمانه را در هند به ارمغان آورد. هنگامی که هنجارهای انتشار در کشور تغییر کرد ، ناگهان نیاز به موتورسیکلت های چهار زمانه با کارایی بیشتر سوخت و کمتر آلوده کننده ایجاد شد. با این حال سوزوکی در آن زمان در سطح جهان برای تولید موتورسیکلت های دو زمانه شناخته شده بود و در بخش چهار زمانه تحقیق و توسعه قوی نداشت. همه اینها منجر به معرفی دیررس TVS-Suzuki Fiero در سال 2000 شد که مخصوصاً برای بازار هند ساخته شد.

آپاچی اولین موتورسیکلت در هند بود که دارای ترمز دیسک گلبرگ بود ، که پراکندگی گرمای بهتری را ارائه می‌دهد و در نتیجه اجازه می‌دهد کمتر ترمز محو شود. همین  موتورسیکلت ABS را برای اولین بار در هند با دو چرخ متحرک معرفی کرد.

موتور سیکلت آپاچی

آپاچی 180 نشانه های طراحی خود را از خواهر و برادر کوچکتر خود ، آپاچی 160 وام گرفته است. این موتورسیکلت دارای نمای جلوی تهاجمی با DRL های LED است. مخزن بنزین با وضوح زیاد طراحی شده با گاوهای کشیده منجر به جریان هوای بهتر به موتور و جذابیت اسپرت آپاچی 160 می‌شود.

آپاچی 180 همچنین دارای گاو موتور طراحی آیرودینامیکی است که به سبک موتور سیکلت می‌افزاید. عکس برگردان ها ساده و بطور مرتب چیده شده اند. قسمت دم دارای چراغ دم LED و گاو عضلانی دارای نشان های نژاد سه رنگ است.

حالا به نکته ی مهمی در مورد این موتور سیکلت می‌پردازیم یعنی لوازم یدکی آپاچی 180 ، پیدا کردن لوازم یدکی این موتور سیکلت بسیار سخت است، پس دکترموتوری از شبکه خود استفاده کرد و لوازم یدکی آپاچی را در سایت دکتر موتوری عرضه کرد تا شما بتوانید به راحتی بهترین لوازم یدکی آپاچی 180 را خریداری کنید.آپاچی 180 از یک موتور 177.4 سی سی مجهز به سیستم تک سیلندر با خنک کننده هوا با حداکثر توان 17 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و حداکثر قدرت گشتاور 15.5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه بهره می‌برد. این موتور به یک گیربکس 5 سرعته متصل شده است.

این موتور عملکردی ضخیم ارائه می‌دهد و به دلیل گشتاور پیشرفته بودن ، دارای یک پایان عالی است. آپاچی 180 می‌تواند به حداکثر سرعت 124 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور برای میانه های شهری و همچنین سواری طولانی با میان رده قدرتمند و انتهای بالا مناسب است.

آپاچی 180 هنگامی که سخت احیا می‌شود ، دارای صرفه جویی در مصرف سوخت مناسب 40 کیلومتر بر متر است. در بزرگراه ، موتور سیکلت مسافت پیموده شده ای در حدود 48 کیلومتر در دقیقه را ارائه می‎دهد که میانگین 45 کیلومتر در دقیقه را نشان می‌دهد.

ویژگی‌های آپاچی

آپاچی 180 دارای قابلیت تعویض ABS دو کاناله با RLP (محافظت در برابر چرخش عقب) است که اولین بخش آن است. جدا از آن ، موتور سیکلت مخزن مجسمه ای می‌یابد که باعث می‌شود زانوها را برای موتورسوار راحت کند. این موتور روی شاسی Double Cradle Synchro STIFF قرار دارد که به هندلینگ برتر کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به خوشه ابزار دیجیتال و دور سنج آنالوگ ، چراغ پیشانی الهام گرفته از جانوران ، دسته دسته قابل تنظیم و چراغ عقب LED اشاره کرد.

موتور سیکلت به جلو به ترمز دیسک گلبرگ 270 میلی متر و در عقب با دیسک 200 میلی متر با ABS دو کاناله مجهز شده است. چنگال های جلو تلسکوپی و شوک پر از گاز معکوس Monotube (MIG) ترکیبی مناسب از راحتی و ثبات را ارائه می‌دهد. همچنین موتورسیکلت لاستیک های بدون لوله دریافت می‌کند.

طول عمر لوازم آپاچی 

لوازم آپاچی از آن دسته لوازم موتوری است که طول عمر قابل قبولی دارد. البته طول عمر لوازم یدکی موتور به عوامل مختلفی مانند برند، مقدار کارکرد و میزان مراقبت و استفاده درست از آن بستگی دارد. از آنجایی که اکثر موتورسیکلت‌های هندی، کیفیت بسیار بالایی دارند، این موتور، لوازم با دوام بالایی دارد. 

برای استفاده حداکثری از لوازم آپاچی، بهتر است با کیفیت ترین لوازم آن را تهیه کنید. لوازم فابریکی آپاچی که توسط خود tvs تولید می‌شود بالاترین کیفیت قطعات برای این موتور را دارد. اگر به لوازم فابریکی آن دسترسی ندارید و یا دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تری می‌گردید، بهتر است لوازم ساخت هند موتور خود را تهیه کنید. 

همچنین با انجام سرویس‌های دوره‌ای و اهمیت به موتور خود، می‌توانید اطمینان کسب کنید که لوازم آن، مدت زمان بیشتری قابل استفاده می‌مانند. 

به طوری کلی، با داشتن یک برنامه منظم برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعویض به موقع لوازم مصرفی موتور سیکلت، استفاده از لوازم موتور با کیفیت و دقت در موتورسواری، می‌توانید عمر لوازم یدکی آپاچی خود را بالا ببرید. 

هزینه نگهداری از آپاچی 

موتور سیکلت آپاچی میان هم رده‌های خود، یک موتورسیکلت با هزینه نگهداری متوسط محسوب می‌شود. بخش اصلی هزینه‌های آن مربوط به خرید لوازم آپاچی است. بعد از هزینه لوازم، باید مقداری را برای دستمزد مکانیک خود در نظر بگیرید. 

در نظر بگیرید که نگهداری درست از موتور، انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعویض به موقع لوازم مصرفی، در دراز مدت، هزینه‌های موتور را پایین می‌آورد و باعث بالا رفتن عمر خود موتور می‌شود. 

خرید لوازم آپاچی

تمامی لوازم آپاچی 180 و بقیه مدل‌های آپاچی را می‌توانید با بهترین قیمت در سایت دکتر موتوری که یک فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت است تهیه کنید. برای پیدا کردن لوازم مورد نظر خود کافی است اسم آن را سرچ کنید و محصولات مختلف را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کنید. 

اگر محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید، می‌توانید با استفاده از ابزار قطعه‌یاب، درخواست جستجوی آن را ثبت کنید و در کمتر از چند روز، آن را پیدا کنید. 

نکاتی برای نگهداری از آپاچی

همانطور که بالاتر گفتیم، آپاچی 180 یکی از بهترین موتورسیکلت‌های نیکد در بازار ایران است. این موتور نسبت به قیمت در میان موتورسیکلت‌های هم‌ رده جز قوی‌ترین موتورها محسوب می‌شود. با این حال، با نگهداری نادرست ممکن است از عمر مفید آن کم شود و هزینه نگهداری آن در دراز مدت بالا برود یا به عبارت دیگر، به خرج بیفتد.

با انجام یک سری نگهداری ساده، می‌توانید بهترین استفاده از موتور خود را داشته باشید و مطمئن شوید که برای مدت طولانی‌ای خراب نمی‌شود: 

سرویس‌های دوره‌ای موتور: با توجه به دفترچه راهنما موتور سوریس‌های دوره‌ای را انجام دهید تا از خرابی قسمت‌ای مختلف موتور جلوگیری کنید. 

استفاده از قطعات موتور اصلی:  قطعات اصلی و فابریک موتور آپاچی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی نیاز موتور شما را برطرف کنند. تا جای ممکن از لوازم موتور اصلی با کیفیت بالا استفاده کنید.

تمیز نگه داشتن موتور: تا جای ممکن موتور خود را تمیز نگه دارید. گرد و خاک و کثیفی می‌تواند باعث سایش زودرس لوازم موتور شود.

بررسی فشار باد  تایر: همیشه باد تایرهای خود را چک کنید. اگر باد داخل تایر اندازه مناسبی نباشد، می‌واند روی هندلینگ و طول عمر تایرها تاثیر منفی‌ای بگذارد.

روغن‌کاری قسمت‌های متحرک مانند زنجیر: تمام قطعات متحرک موتور سیکلت، مانند زنجیرها بیشتر در معرض خرابی قرار می‌گیرند. از آنجایی که این قطعات به صورت مداوم در حرکت هستند، احتمال ساییده شدن آن بیشتر است. با روغن کاری می‌توانید از زود خراب شدن این قطعات جلوگیری کنید.

تعویض روغن به موقع: تعویض به موقع روغن موتور مهم‌ترین کار برای نگهداری از موتور است. با تعویض به موقع روغن، می‌توانید مطمئن شوید که لوازم داخلی انجین خراب نشود و عملکرد موتور، حفظ شود.

در نظر داشته باشید که مراقبت از موتورسیکلت نه تنها عمر آن را بالا می‌برد، بلکه باعث بهبود عملکرد و هندلینگ آن در دراز مدت هم می‌شود.

سلام

21 1402-12-30
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.