ناوبری سایت
بنلی 250 یا بنلی 300 ؟

بنلی 250 یا بنلی 300 ؟

موتور سیکلت بنلی

موتور سیکلت بنلی یکی از برندهای قدرتمند و بی نظیر موتور سیکلت است که از سال ها پیش کار خود را آغاز کرده است. این موتور سیکلت ساخت کشور ایتالیا است. اگر برای خرید موتور سیکلت به فکر فرو رفته اید، باید بدانید که موتور سیکلت بنلی برندی ناب و خوش سیما است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. موتور سیکلت های بنلی هم مانند تمامی برندهای دیگر دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از این مدل ها دارای شکل ظاهری و مشخصات فنی متفاوتی هستند. در ادامه این مقاله شما را با موتور سیکلت های بنلی بیشتر آشنا می‌کنیم.

 

موتور سیکلت بنلی 300

موتور سیکلت بنلی 300 به عنوان سرآغاز موتور سیکلت های سنگین به حساب می آید. البته باید بدانید که موتورسیکلت بنلی 300 در اصل برای ایتالیا نیست و یک برند اصلی ایتالیایی به حساب نمی آید، تنها با نام برند بنلی وارد بازار شده است و به فروش می رسد. در سال 2015 وارد لیست کمپانی ژجیانگ موتورز چین شد و تا به امروز هم در کشورهای زیادی مانند هند فروش خوبی داشته است. از سال 1397 هم موتور سیکلت بنلی وارد کشور ایران شد و توانست رضایت بسیاری از افراد به خصوص آنهایی که علاقه زیادی به موتور سیکلت های سنگین با قیمت مناسب دارند را جلب کند.

طراحی موتورسیکلت بنلی 300 هم بیار شبیه به موتورسیکلت بنلی 250 است و قیافه ظاهری این دو مدل از بنلی بسیار به یکدیگر شبیه است. طراحی این موتور سیکلت به حالت عضلانی و درشت هیبت است تا تمامی شرایط یک موتور سیکلت سنگین را داشته باشد. طرای چراغ ها، فلاپ ها، باک سوخت، صفحه کیلومتر شمار و … به گونه ای است که حالت اسپرت به این موتور سیکلت داده است و باعث شده است تا جوانان علاقه زیادی به طراحی و ظاهر این نوع موتور پیدا کنند.

 

موتور سیکلت بنلی 250

موتور سیکلت بنلی 250 هم یکی دیگر از مدل های موتورسیکلت بنلی درشت هیبت است که از سال 1395 در کشور ما ورود کرده است. جالب است بدانید که تنها طراحی این موتور سیکلت ها بر عهده کشور ایتالیا بوده است و فرآیند ساخت این موتور سیکلت بر عهده کیوی موتورز بوده است. پس باید بدانید که موتورسیکلت بنلی 250 هم از محصولات ایتالیایی اصلی نیست و تنها کشورهایی مانند چین برای اعتبار بخشیدن به محصول خود از نام کشور ایتالیا و برند آن استفاده کرده اند. در واقع ما با یک موتور سیکلت چینی تحت لوای ایتالیایی بنلی رو به رو هستیم.

طراحی موتور سیکلت بنلی 250 هم به گونه ای است که ظاهری درشت هیکل و فیت شده دارد و توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده است. شاسی آرماتور بندی شده این موتور سیکلت دارای رنگ های مختلفی است که همین موضوع در زیبایی دوچندان و اسپرت تر بودن این مدل تاثیرگذار بوده است. چراغ های جلو، باک سوخت و صندلی ها و … همگی در وضعیت اسپرت بودن موتورسیکلت بنلی 250 تاثیر گذار هستند و باعث شده اند تا ظاهری مهیج و جذاب به این موتور بدهند.

 

تعمیر موتور سیکلت در محل

موتور سیکلت بنلی هم مانند هر محصول دیگری ممکن است گاهی دچار خرابی و ایراداتی شود. در این حالت باید با یک تعمیرکار خوب و مجرب در تماس باشید. خبر خوب این است که دیگر برای تعمیر موتور سیکلت خود نیازی به رفتن به تعمیرگاه ندارید. تعمیرکاران آنلاین دکتر موتوری در هر زمان و هر مکانی با یک تماس به کمک شما می آیند. تعمیرکار موتور سیکلت باید کاملا حرفه ای و باسابقه باشد تا بتواند مشکل اساسی و اصولی موتور را برطرف کند. تعمیرکاران دکتر موتوری از افراد باتجربه و خبره ای تشکیل شده اند. دکتر موتوری یک سایت آنلاین برای درخواست تعمیرکار در محل است. در هر زمانی که موتور سیکلت شما دچار مشکل شود، می توانید با دکتر موتوری در ارتباط باشید. وارد سایت دکتر موتوری شوید و فرم درخواست تعمیرکار را پر کنید. در این حالت مشاوران این مجموعه در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و مشکل موتورسیکلت شما را جویا می شوند.

مشاوران سعی می کنند با کمک مشاوره تلفنی به شما کمک کنند تا مشکل را برطرف کنید، در غیر این صورت نیروهای خود در محل مورد نظر شما اعزام می کنند. با استفاده از سیستم موتور سازی سیار هزینه ها هم برای مشتریان بسیار کاهش پیدا می کند. بعد از تعمیر هم تعمیرکار موتور سیکلت دکتر موتوری، برگه ای به عنوان ضمانت نامه تعمیر به شما می دهد. با وجود گارانتی تعمیر دیگر نگرانی بابت خرابی مجدد موتور سیکلت خود نخواهید داشت.

 

 

 

 

سخن پایانی

این روزها تمامی کارها به صورت آنلاین و درخواست سرویس آنلاین انجام می شود. حتی برای کارهای تعمیراتی خود ماند تعمیر موتور سیکلت هم می توانید از تعمیرکاران حرفه ای در محل استفاده کنید که دکتر موتوری این امکان را برای شما فراهم کرده است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی بدست آورده باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.