ناوبری سایت
مرتب سازی بر اساس
نمایش
قفل موتور سیکلت گیرا 180 سانتی

قفل موتور سیکلت گیرا 180 سانتی

1 Ratings
۹۵۰,۰۰۰ تومان

برای خرید بهترین قفل موتور سیکلت شما باید به چند نکته توجه کنید، از جمله:

• سازگاری قفل با مدل موتور سیکلت: شما باید قفلی را انتخاب کنید که با مدل و برند موتور سیکلت شما سازگار باشد و به راحتی بر روی دیسکهای ترمز موتور نصب شود. برای مثال، اگر موتور سیکلت شما از برند هوندا و مدل 125 باشد، شما باید قفلی را انتخاب کنید که برای این مدل مناسب باشد.

• کیفیت و مقاومت قفل: شما باید قفلی را انتخاب کنید که از جنس با کیفیت و مقاوم باشد و در برابر ضربه، خش، زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاوم باشد. برای مثال، شما میتوانید از قفلهایی که از جنس استیل یا آلومینیوم هستند استفاده کنید.

• قیمت و تخفیف قفل: شما باید قفلی را انتخاب کنید که با بودجه و نیاز شما هماهنگ باشد و از فروشگاههای معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید. برای مثال، شما میتوانید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی دکتر موتوری خرید کنید که قیمت مناسب و تخفیفهای جذابی دارد و ارسال سریع و پشتیبانی قوی را ارائه میدهد.

قفل دیسک موتور سیکلت یکی از انواع قفلهای ایمنی موتور سیکلت است که با قفل کردن دیسکهای ترمز موتور سیکلت، از حرکت چرخهای موتور جلوگیری میکند و از سرقت آن محافظت میکند. این قفلها معمولاً از جنس فلز مقاوم و با کیفیت هستند و دارای کلید یا رمز عددی برای باز کردن آنها هستند. برخی از این قفلها همچنین دارای آژیر هشدار دهنده هستند که در صورت تلاش برای باز کردن آنها به صورت نامشروع، صدای بلندی ایجاد میکنند.

قیمت خرید قفل موتور 

متاسفانه در این زمانه هر لحظه ممکنه که موتور سیکلت شما توسط یک دزد حرفه ای دزدیه بشه، اگر حواستون به موتورتون نباشه و اونو خوب قفل نکرده باشید، میشه یه لقمه راحت و چرب و نرم برای دزد های موتور سیکلت، ولی چه کاری میشه کرد که جلو این دزد های تا دندون مسلح موتور سیکلت رو گرفت؟

قفل موتور بهترین راه هستش که دزد موتور رو از دزدین موتور منصرف کنه. قفل موتور در شکل ها و اندازه های مختلفی وجود داره، اما همه آنها یک کار میکنن اون اینه که دزدی موتورسیکلت شما رو برای دزد دشوارتر کند. در اینجا بعضی از ایمن ترین و بهترین انواع قفل موتور برای شما معرفی کردیم.

قفل دیسک موتور 

قفل کوچیک جمع و جوری و هستش که به دیسک ترمز موتورسیکلت بسته می شه. وقتی که چرخ حرکت میکنه، قفل دیسک به کمک فنر جلو موتور برخورد میکنه و از حرکت بیشتر چرخ جلوگیری میکند، در واقع چرخ جلو موتور شما رو قفل میکنه ، شما خیلی سریع زیر 30 ثانیه میتونید موتور خودتون رو قفل کنید و به کارتون برسید. نکته مهم دیگه که ما همیشه به خریداران میگیم اینه که قفل دیسکی بهترین عملکردش وقتیه که اون در کنار یه قفل کابلی یا قفل زنجیری استفاده بشه، دلیلش هم اینه که قفل زنجیری موتور سیکلت رو میشه به جایی بست و دزد دیگه نمیتونه موتور رو سوار وانت کنه و ببره.

قفل کابلی موتور 

ویژگی و دلیل محبوبیت قفل کابلی موتور سیکلت سر و صدا نداشتن و راحتی در استفاده از اونه ، شما خیلی راحت میتونید به موتور سیکلت خودتون قفل بزنید، خود موتور رو قفل کنید یا چرخ عقب اون رو به میله یا ستونی چیزی ببندید، و خیلی راحت اون رو باز کنید و در باکس موتور یا روی گارد اون ببندید.

زنجیر قفل موتور

در واقع یه زنجیر و یک قفل که بهم بسته میشن، حالا این زنجیر میتونه با ضخامت های مختلف باشه و قفلش هم میتونه کتابی یاشه قفل معمولی باشه یا حتی قفل و زنجیر بهم وصل باشن. زنجیر به دور چیزی مثل میله یا ستون بسته می شود و بعد اون رو دور چرخ موتور سیکلت میبندیم. دلیل محبوبیت قفل زنجیر موتور سیکلت این است که امکان اینکه موتور شما رو بشود بار وانت کرد از بین میبره و از طرفی کاملا برای جناب دزد قابل مشاهدست که باعث میشه دزد کلا از فکر دزدیدن موتور شما منصرف بشه. خرید قفل و زنجیر ضد برش موتور سیکلت طبق تجربه ما یک از بهترین ابزار های محافظت از موتور سیکلت شماست که سرمایه شما رو از دست دزد ها محافظت میکند.

سلام

21 1402-12-30
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.