ناوبری سایت
تعمیرات تخصصی موتورسیکلت در محل

تعمیرات تخصصی موتورسیکلت در محل

تعمیرات تخصصی موتورسیکلت در محل :

دکترموتوری در این مقاله قصد دارد یکی از خدمات منحصر به فرد شرکت، یعنی تعمیرات تخصصی موتورسیکلت در محل که با نام اورژانس موتوری ارائه شده است را به شما معرفی کند تا با این خدمت ما بطور کامل آشنا بشوید.

 

امروزه تعمیرات موتورسیکلت ها صرفا در محل و در مکانیکی ها قابل انجام است و اگر در راه موتورسیکلت شما خراب شود و قادر به حرکت دادن آن نباشید، چاره ای جز بوکسل کردن و حمل آن تا تعمیرگاه ندارید. لذا تصمیم بر آن گرفتیم تا تعمیر کار سیار دکترموتوری را راه اندازی کنیم تا موتورسواران عزیز دیگر نگران خرابی موتورسیکلت و ماندن در راه نباشند.

روش کار به این شکل است که هر موتورسواری در هر جایی که به مشکل برخورد و نیاز به تعمیر موتورسیکلت خود داشت، کافیست با برقراری تماس با ما و یا ثبت درخواست آنلاین در شرکت، تعمیرکار موردنظر خود را انتخاب کرده و حضورا او را در محل ببیند.

پس ار حضور تعمیر کار در محلو بررسی مورد، اگر موتورسیکلت شما در خود محل قابل تعمیر باشد، اینکار انجام شده و موتورسیکلت تحویل موتورسوار داده خواهد شد. اما اگر قابل انجام در محل نباشد، نیاز به اعزام به تعمیرکار خواهد داشت تا پس از تعمیر از تعمیر در آنجا، تحویل شما داده خواهد شد.

 

روش کار شرکت :

شخصی که سفارش خود را در سایت ثبت کرده و یا با شماره های ما تماس می گیرد، باید هزینه اولیه ای تحت عنوان ایاب و ذهاب تعمیرکار را بپردازذ تا بلافاصله تعمیرکار در محل حاضر شود. پس از حضور تعمیرکار، اگر تمایل داشتید که کار را به تعمیرکار ارسالی ما بسپارید، آنگاه مبلغ پرداختی اولیه شما از هزینه نهایی کم می شود ولی اگر به هر دلیلی تمایل به ادامه کار با تعمیرکار ما را نداشتید، هزینه پرداختی شما صرف ایاب و ذهاب تعمیرکار می شود و دیگر بازگشتی نخواهد داشت.

 

وعده دکترموتوری :

در نهایت دکترموتوری این نوید را به شما می دهد که اگر به هر دلیلی در راه ماندید، ما می توانیم در اسرع وقت آن را برایتان انجام دهیم و مثل همیشه این شعار را می دهیم که با دکترموتوری به هیچ عنوان در راه نمی مانید.

 

دکترموتوری از توجه شما به این مقاله تشکر می کند.

شما می توانید از دیگر مطالب سایت ما نیز بازدید نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام

00 1402-12-29
سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.